Sider

mandag, desember 22, 2008

Vinnere av Adventsmoro 10 - 14 - 20 - 21

Da har vi hatt oppsamling av vinnere!

Vinner av adventsmoro 10 - JULEGAVER
Kristoffa vant trekninsgpremien.
Papirleken som vant den ene gaven fordi hun hadde laget så mye variert og flott med bl.a våre stempler

Begge får en julegave hver...
Papirleken send oss din adresse/navn
Kristoffa - vi har din adresse :-)

Vinner av adventsmoro 14 - JULEPYNT
Hilde sa...
Her ligger konglekule ornamentet jeg lagde nå til julmed oppskrift Konglekule
Hilde: Send oss din adresse/navn så sender vi deg gevinsten din!

Vinner av adventsmoro 20 - BLOGCANDY
Kari bakken, gjøvik. sa...
Så fint julehus,og for en morsom idé! Jeg ønsker gjerne å være med i trekningen om de stemplene som er brukt på det
Kari: Send oss din adresse.

Vinner av adventsmoro 21 - ØNSKELISTE
Angella er vinner av ønskelisten.
Dette må jeg bare være med på.På vegne av sønnen min Elias på snart 5 år, ønsker jeg meg ridderstemplene. Selv ønsker jeg meg trollstemplene. De har jeg ingen av:) Juleklem fra Angella
Angella - send oss din adresse!

Ingen kommentarer: