Sider

mandag, desember 15, 2008

VINNERER - 2 - pakkelapper

Da har vi fått alle pakkelappene fra vår utfordring 2. desember.

Fristen var 10. desember for å sende inn pakkelappene, så nå håper vi at vi har fått alle!

1. Pakkelapper på nettet
17 deltaker har vist fram sine pakkelapper på internett. Vi har trukket 1 vinner som blir....

Rasu sa... Kjempemorsom utfordring.Jeg har ikke laget mange jeg heller, men 2 stk har jeg fått til..http://rasu-kort.blogspot.com/Jeg veit ikke om jeg fikk til dette, for det har jeg aldri gjort før..... Håper det gikk.

Rasu - send oss din adresse, så skal vi sende deg premien :-)

2. Innsendte pakkelapper:
11 deltakere sendt inn til sammen 31 pakkelapper. 2 er trukket ut som vinnere - og det blir:
- Lilly Tørudstad
- Anne Høyås
Begge får 10 stempler fra oss til en min. verdi av kr 350,-
Lurer du på hvordan pakkelappene vi har mottatt ser ut?Da må du se på neste nedtelling til julaften. Der viser vi fram alle pakkelappene.

Tusen takk til alle som har deltatt!

Ingen kommentarer: