Sider

søndag, november 15, 2009

38 Utfordring - julekort med pasteller

I dag er det 38 dager igjen til julaften, og tid for en ny utfordring !
Denne uken skal vi lyes opp høstmørket med pastellfarger!
Kanskje du blir ukens vinner av en overraskelse til verdi av ca kr 300,-.
Premien trekkes tilffeldig blant alle deltakerne.

BONUS - Dette kan gi deg en julegave fra oss...
Vi kommer til å ha mange utfordringer frem mot jul - og vi kommer til å ha flere "oppmerksomhetspremier" som kan ende i en julegave fra oss. Dette kan gi deg en julegave:
1. Den som har vært med på flest utfordringer frem mot til 10. desember!
2. Den som har imponert oss mest med sin kreativitet!
3. Noen som har laget mange flotte julekort med våre stempler og har linket til oss i bloggen sin!

Utfordringen denne gangen er:
Lag et julekort med bruk av pastellfarger.

Kortet skal være et julekort med pastellfarger (hvitt er også tillatt sammen med pastellene) og du må bruke minimum ett stempel fra Kreativ Hobby på forsiden for at kortet ditt skal bli godkjent. Du bestemmer selv om du vil bruke en eller flere pastellfarger. Du kan lage så mange kort du vil - og hvert kort gir et lodd til trekningen.

Frist for å delta er søndag 22. november.

Du må legge en link til din blogg via McLinky nederst i innlegget. I det første feltet skriver du navnet ditt - i neste felt linken til bloggen din - der hvor kortet er. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag.

Dersom du ikke har blogg kan du sende ditt bidrag pr. e-post og legge igjen en kommentar om at det er sendt. Alle bilder som sendes skal være navngitt som følgende: Nov09 Restepapir Ola Normann. Du bruker selvfølgelig ditt eget navn istedet for Ole Normann :-) Har du flere bilder bruker du tall etter navnet. Send bildet til mail@kreativhobby.no.

Dersom du deltar i Kreativ Hobbys julekortutfrodring er du velkommen til å delta også her. Du kan også bruke denne skissen til en del av julekortutfordringen, så lenge alle kriteriene for julekortutfordringen og denne restepapir-utfordringen er med.

Her er noen eksempler på julekort med pastellfarger fra vårt designteam...

Connie



Anne Bente



Carina




7 kommentarer:

Lisenblogg sa...

Da har jeg laget et kort i pastell til ukas utfordring! Det er i bloggen min.

Anonym sa...

Da har mitt bidrag til ukens utfordring pastell blitt sendt på mail.

Anny,Tingvoll

Anita T. sa...

Det ble et kort til utfordringen med pasteller også. Jeg har ikke blogg, og har sendt mitt bidrag pr.
e-post.
Hilsen Anita T.

Knerten sa...

Veldig uvant med et pastell julekort, men nå har jeg prøvd. Skal se om jeg rekker et til også !

Kari Bakken, Gjøvik sa...

Da har jeg sendt mitt bidrag på mail!

Eline sa...

Det var i siste liten. Ser at innsiden ble borte, men det får jeg legge inn igjen når jeg skal publisere alle kortenen til utfordringen 10 julekort. Dette, sammen med de andre jeg har lagt ut i de andre utfordringene, er med i mine 10 =)

Anonym sa...

Jeg har sendt inn mitt bidrag pr mail.. Mvh Mari