Sider

mandag, mai 10, 2010

30 nye stempler og 10-kroners kampanje!

Nå har vi kommet i gang med nye stempler igjen, og denne gangen har vi fått laget stempler av illustrasjoner som både Connie og Edie har tegnet. I tillegg, så har vi mange flotte nye tekster som Anne Bente har laget, og vi er sikre på at her finnes stempler for hver en smak. Det har blitt tilsammen 30 nye stempler, og vi er bare så spent nå som vi presenterer dem for første gang!

Her har dere noen smakebiter, og resten finner dere i nettbutikken her!








Her har Connie og Vigdis laget noen kort med de nye stemplene. Legg spesielt merke til de herlige Grunge Bårdene som er stemplet som en ramme rundt de 2 siste kortene! Dette blir helt klart favorittstempler!





I tillegg til dette, så har vi stor 10-kroner kampanje ute denne uken, og her finner dere mange av våre populære stempler. Husk at det kun er et visst antall tilgjengelig for denne kampanjen, så her er det førstemann til mølla. Du finner 10-kroners stemplene her!

Vi setter utrolig stor pris på kommentarer, så legg gjerne igjen et spor etter deg :-)

8 kommentarer:

Mona sa...

Har bestillt noen stempel. Masse flott. :)

Ninas hobbyblogg sa...

Skikkelig flotte stempler!

Christina sa...

Så masse flott

Guro sa...

Nydelige stempler, ser at ønskelista må utvides her :)
Virkelig flotte kort også, særlig det siste, fantastisk fargespill!
Ha en flott dag!

Cathrin sa...

Nydelige stempler så her er det bare å ta turen innom nettbutikken ja! :o)

LindaSS sa...

Å så spennende, da er det bare å ta turen innom å se på alt som frister.. .) :)
I alle fall utrolig flotte de jeg ser her..

Bococco sa...

Utrolig stilige stempler! Jeg har vært å tittet på alle sammen, og huket av for meg selv på hvilke jeg skal slå kloa i når jeg får råd. :)

Pernille sa...

Jeg digger de nye stemplene og har allerede handlet noen. Blir nok flere nye når jeg får lønn. Til nå er jenta i for stor kjole min favoritt :)