Sider

torsdag, januar 12, 2012

Hildegunn - barnevogn

Jeg har laget en vogn med et lite kort oppi til en baby som ble døpt i helga.

 Stemplene jeg brukte er
 Jeg laget kortet slik at det akkurat fikk plass i vogna,
og dermed kunne det se ut som at jenta ligger i vogna.
 Som håndtak har jeg "flettet" sammen blomster
 Rundt innsiden i vogna har jeg hatt på blondebånd
 Til kalesjen har jeg brukt bordpunch

 Som "uro" på kalesjen har jeg hengt en hjertecharm som har fått litt glitterlim på seg.
Charmen er festet med en blomst. 
 Rundt omkring på kortet hadde jeg også glitterlim i form av prikker.
Alle sider, både på kortet og vognen har fått brunt blekk på seg.

Malen på vogna fant jeg hos Mayas Hobbyblogg.
Ha en flott dag - Hildegunn

3 kommentarer:

Ann Helen sa...

Nydelig barnevogn,masse fine detaljer =)

Synnøve sa...

Noe så fantastisk lekkert!!!

Angella sa...

Nydelig vogn og kort Hildegunn!