Sider

torsdag, desember 06, 2012

Førjulsmoro 6. des - Rabattkode

FØRJULSMORO 6. DESEMBER

I dag kan har vi en rabattkode som gjelder i nettbutikken. 
Klikk her for å få rabattkoden 


Tilbud 6. des: Rabattkode DES-612 
Legg inn rabattkoden i kassen, og det trekkes 20% rabatt på hele handlekurven din, forutsatt at du har handlet for min kr 300,-. Gjelder kun i dag 6/12.

-----------------------------------------------------------

Bli med på vår førjulsmoro hver dag før julaften.
Følg med i nettbutikken, bloggen, facebook og i butikken.



Her er oversikt over gjeldene tilbud og arrangement i førjulstiden hos Kreativ Hobby

NETTBUTIKK: 
Rabattkode DES-612  
Legg inn rabattkoden i kassen, og det trekkes 20% rabatt på hele handlekurven din, forutsatt at du har handlet for min kr 300,-. Gjelder kun i dag 6/12.

40% rabatt på motivstempler t.o.m. 6/12
Vi har gjemt 2 gratis stempler i forskjellige kategorier i nettbutikken.
Finn og bestill - maks 1 av hver pr. kunde. Du betaler porto.

Kalencder - gratis stempler  Tilbud i nettbutikken

BUTIKK:
TILBUD: Kjøp 3 betal for 2 stempler - det billigste får du. Kun kassesalg i butikken.

Bli med i trekning av dagens kalenderpakke - hver dag trekker vi en vinner av dagens kalenderpakke - alt du trenger å gjøre er å stikke innom butikken og få et lodd.


BLOGG:

VINNER AV BLOGCANDY ER KÅRET
Vinneren er denne kommentaren som ble trukket ut:

Rita sa...
Så flott candy :) Denne vil jeg gjerne være med på :) Jeg digger stemplene deres :) Link + bilde er lagt i bloggen min :) klem Rita


1 kommentar:

Rita sa...

Åh, så gøy :) rene julaften dette :) Gleder meg til nye stempler i samlingen :) sender mail nå :) Klem Rita