Sider

torsdag, desember 13, 2012

Kristin - Julemerkelapper


Julemerkelapper er utrolig hyggelig å lage, og den store fordelen med dem er at man kan velge selv hvor mye jobb man vil legge i dem og hvor avanserte man vil gjøre dem. Jeg har derfor laget to ulike gavelapper for å vise hvordan man kan gjøre det helt enkelt eller hvordan man kan pynte litt ekstra.


Denne merkelappen er litt ekstra pyntet. På merkelappen har jeg brukt stemplene "God jul og godt nytt år - 1 linje" og "Stjernedryss".

Teksten er stemplet på en hvitt ark, klippet ut og deretter svertet langs kantene med brun stempelpute. Det er limt fast til hjertet med Glue Dots.

Langs kantene har jeg stemplet med stjernestemplet med embossing-stempelpute, og deretter embosset med gull-embossing.

Jeg har pyntet med en snøkrystall-charm.

Her er en veldig enkel julemerkelapp. På denne har jeg brukt stemplene "Julevers - juletid - hjerte" og "Grunge bård 2".

Teksten er stemplet på kraft-kartong fra Bazzill med sort stempelpute.

Langs kantene har jeg stemplet med bård-stemplet. Det synes kanskje ikke så godt på bildet, men det er stemplet på med lys brun stempelpute. Dette gir en ekstra fin og diskret effekt.

1 kommentar:

Frk. Bogstad sa...

Kjempeflotte begge 2 :)