Sider

mandag, april 22, 2013

Anne Bente - CupCake bordkort

Jeg har konfirmant i år, og lurte lenge på hva jeg skulle lage av bordkort. Jeg hadde lyst på noe litt spesielt, som passet til konfirmanten. Etter mange runder i tenkeboksen kom jeg til slutt fram til at jeg kunne lage bordkort som cupcakes.

Selve formen er en muffinsform. Jeg har limt 2 former sammen, så de ikke skal være for tynne og skjøre. Toppen er pyntet med en rund blondeserviett som er formet rundt en ball laget av tørkerull. Alt er limt sammen og lagt oppi muffinsformen. Toppet med blomster og charms av gitar eller note - og selvfølgelig navnelapper. Glossy Accent er limet som får alt til å henge sammen.

Jeg har laget 30 av disse og det gikk raskere enn jeg hadde fryktet før jeg startet. Når jeg først hadde forsket meg fram til hvordan jeg skulle lage dem, gikk resten ganske greit. Og konfirmanten ble veldig fornøyd med bordkortene. Så får vi håpe gjestene liker dem også - når konfirmasjonen skal feires til søndag.





Ønsker alle en flott dag!

2 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Wooooow, disse var helt utrolig lekre og fantastisk kreative!

Sivic sa...

Kjempefine!!
Håper dere får en fin dag !